Водородна клетка на Ситроен Ксара Пикасо 2 ХДИ

Производство: (1999-2008)

Автор на темата
Stoyan_BG
 
 
Мнения: 484
Регистриран на: 03 юни 2010, 21:02
Пол: мъж
Кара: С5 09/2007 2.0HDI с АСК 6-скорости AISIN + XantiaII 2 HDI
Местоположение: София, ж.к. Х.Димитър

Водородна клетка на Ситроен Ксара Пикасо 2 ХДИ

Мнение от Stoyan_BG » 11 юли 2011, 10:32

За всички които се интересуват!!
Ето линк към темата!!
http://www.clubcitroen.bg/forum/viewtop ... 11#p541411
Монтирана на автомобила от профила.

Разход по каталог за Ксара Пикасо 2.0 ХДИ - Градско 7л/100км, извънградско 4,6л/100км, смесено 5,5л/100км. Има ли някой който ги постига тези разходи?!?? При положение че караме 10+ годишни коли?!?? Ако се доближим до тях със сигурност би било добре!! НАЛИ?!???
Последна промяна от Stoyan_BG на 19 авг 2011, 11:26, променено общо 1 път.


niki-wrc
Нов потребител
Мнения: 30
Регистриран на: 07 дек 2010, 23:13
Кара: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Местоположение: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Мнение от niki-wrc » 12 юли 2011, 22:58

какъв е разхода с водородната уредба има ли добър ефект


Автор на темата
Stoyan_BG
 
 
Мнения: 484
Регистриран на: 03 юни 2010, 21:02
Пол: мъж
Кара: С5 09/2007 2.0HDI с АСК 6-скорости AISIN + XantiaII 2 HDI
Местоположение: София, ж.к. Х.Димитър

Мнение от Stoyan_BG » 13 юли 2011, 10:56

Още нямам опит. Започнал съм засичане! По принцип производителя дава че трябва да се минат 1000-2000 км за да има някакъв резултат!!


rostem
 
 
Мнения: 172
Регистриран на: 26 дек 2010, 18:31
Кара: xara picasso 2.0 hdi 2002
Местоположение: Gorna Oriahovitza

Мнение от rostem » 13 юли 2011, 17:13

Какво значи трябва да минеш 1000 2000км?Не пада ли веднага разхода или има допълнително напасване и реглаж?ако не е тайна колко парички ти излезе?


Автор на темата
Stoyan_BG
 
 
Мнения: 484
Регистриран на: 03 юни 2010, 21:02
Пол: мъж
Кара: С5 09/2007 2.0HDI с АСК 6-скорости AISIN + XantiaII 2 HDI
Местоположение: София, ж.к. Х.Димитър

Мнение от Stoyan_BG » 14 юли 2011, 09:59

За да го засечеш разхода все пак трябва да минеш някакво разстояние - как да разбереш иначе дали си с намален разход?!?? - В ръководството пишеше че трябва да се изключи акумулатора за 1 нощ - за да се изчисти паметта от натрупаната информация за предишните режими на работа без оксиводород, аз не го направих но се надявам да не е проблем това. В момента трупам информация за да засека разхода! До момента ми излезе близо 600 лв.

Потребителски аватар

niki_tashkov
 
 
Мнения: 666
Регистриран на: 25 авг 2010, 20:24
Пол: мъж
Кара: С5 v6 бенз
Местоположение: Sofia

Мнение от niki_tashkov » 14 юли 2011, 10:37

Баси якото!
Аз никога не съм бил привърженик на "алтернативните горива"(газ,метан) , но с тоя водород ме запалихте!
Честно казано с тия темпове скоро (50-тина години) Земята ще остане без петрол и бъдещето е в тези горива.
Но това май е за друга тема (Екологична) :wink:
Колега Stoyan_BG, стискам ти палци !И като имаш по-вече впечатление и инфо-пиши,че ми е много интересно!
Успех!
Изкуственият интелект е нищо на фона на естествената глупост.


KLAMER
 
 
Мнения: 217
Регистриран на: 21 юни 2011, 11:30
Пол: мъж
Кара: XSARA PICASSO, 2.0 HDI
Местоположение: Варна

Мнение от KLAMER » 14 юли 2011, 17:15

Колега, мга ли да те помоля да снимаш отделните части от системата, и как са свързани със автомобила... Мерси !


Автор на темата
Stoyan_BG
 
 
Мнения: 484
Регистриран на: 03 юни 2010, 21:02
Пол: мъж
Кара: С5 09/2007 2.0HDI с АСК 6-скорости AISIN + XantiaII 2 HDI
Местоположение: София, ж.к. Х.Димитър

Мнение от Stoyan_BG » 15 юли 2011, 09:06

В първият пост съм пуснал линк към темата със приложени снимки! Ако не са достатъчно ясни ще ги постна пак, но вече съм затворил клетката в подкалника, само резервоарчето мога да снимам допълнително.

Потребителски аватар

danail_3
 
 
Мнения: 246
Регистриран на: 16 апр 2009, 11:48
Пол: мъж
Кара: Мицубиши Галант
Местоположение: Берковица

Мнение от danail_3 » 15 юли 2011, 13:02

Stoyan_BG написа:В ръководството пишеше че трябва да се изключи акумулатора за 1 нощ - за да се изчисти паметта от натрупаната информация за предишните режими на работа без оксиводород,
- Аз така като си изключа комп-а от контакта и на сутринта никаква информация няма в него!

Те това нещо щом го пише в ръководството - за.би! - ясно е за какви мошенници става въпрос.
А пък това за 2000 км - още по - ГОЛЕМА глупост.

Никак не ми е силна страна химията, но досега приемах, че има някакъв % истина в приказките че водорода играел катализатор на горивния п/с в цилиндъра и така се вдигало КПД то на моторя като цяло, то иначе както колегата по - горе е писал още няма перпетуум мобиле, Но те тея приказки напълно ме отказаха да чета вече материали на подобна тематика!
Последна промяна от danail_3 на 15 юли 2011, 14:36, променено общо 1 път.
Три дни глупави експерименти, спестяват половин час четене

Потребителски аватар

riewsofia
 
 
Мнения: 819
Регистриран на: 14 авг 2009, 13:26
Пол: мъж
Кара: Ситроен Ксара 1.4i газ/бензин
Местоположение: София

Мнение от riewsofia » 15 юли 2011, 13:18

Най-голям ефект имало при обикновенните дизели(според един от монтиращите в София) :hmm: При бензиновите коли можело и да има обратен ефект (увеличавал се вървежа само):P
Не са важни конете в мотора - важно е магарето зад волана

http://www.speedtest.net/result/2435977616.png

Потребителски аватар

JulianoG
 
 
Мнения: 560
Регистриран на: 04 дек 2004, 21:18
Кара: 2017 Toyota C-HR Hybrid
Местоположение: София

Мнение от JulianoG » 15 юли 2011, 14:10

Тук съм описал ефекта:
http://www.clubcitroen.bg/forum/viewtop ... 45#p539345

Изводът е колкото по-мощен алтернатор имаш, толкова повече загуби ти осигурява тази система. Иначе щяхме да сме открили перпетуум мобиле.
Toyota C-HR Hybrid Изображение

Потребителски аватар

evilzet
 
 
Мнения: 1686
Регистриран на: 05 окт 2004, 17:02
Кара: Xsara Picasso excl. 2 HDI '03;(ZX 1.9D)
Местоположение: Варна

Мнение от evilzet » 15 юли 2011, 14:38

И аз нещо съм недоверчив, но предлагам да ограничим критиките, поне докато колегата не сподели за ефекта. Иначе рискуваме да не узнаем резултата, бил той положителен или отрицателен.


Автор на темата
Stoyan_BG
 
 
Мнения: 484
Регистриран на: 03 юни 2010, 21:02
Пол: мъж
Кара: С5 09/2007 2.0HDI с АСК 6-скорости AISIN + XantiaII 2 HDI
Местоположение: София, ж.к. Х.Димитър

Мнение от Stoyan_BG » 18 юли 2011, 14:28

В процес съм на събиране на информация - трупам километри и правя сметки! - Искам да "изгоря" поне едно резервоарче вода за да мога да дам някаква информация - лошото е че не може да се прави тест - един и същи маршрут при едни и същи условия - температура, скорост на вятъра, натоварване на колата, влажност на въздуха, трафик и т.н. Знаете че всичко това влияе на разхода. А сигурно и други неща които може би не знам. За това искам да натрупам повече км. за да усредня повече информация. Пълня резервоара до гърловината за да няма грешка и от този фактор. Не я жаля колата - до Пловдив онзи ден си я юрках със скорост около разрешената плюс минус 10-15 км/час при включен на макс климатроник - разхода беше около 6/100 по борд компютър. Днес се върнах от Гоце Делчевско - 430 км отиване и връщане - среден разход 5.6 по сметки - пълно/пълно на резервоара. Натам пътувахме 3ма души - на връщане сам. По "Струма" на места с около 140-150 и през "люлин" - не паднах под 130 между тунелите. Имам усещането че е малко по-"пъргав" двигателя - при ниските обороти осезателно борд компютъра дава по-нисък разход и като че се усеща малко повече мощност.

Колкото до хората които не вярват - ми да не вярват - всеки е свободен да вярва в каквото си иска!

Аз за себе си правя статистика на цялото заредено количество гориво и изминатия пробег и от време на време усреднявам сметките! Това ще ми помогне повече направя сравнението преди и след монтажа на водородната клетка! Просто ми трябва време да натрупам данни за по-достоверни сметки с ННО!!

Потребителски аватар

evilzet
 
 
Мнения: 1686
Регистриран на: 05 окт 2004, 17:02
Кара: Xsara Picasso excl. 2 HDI '03;(ZX 1.9D)
Местоположение: Варна

Мнение от evilzet » 18 юли 2011, 15:13

Като имаш борд-компютър, напиши за тези преходи каква е средната ти скорост по борд-компютър. Иначе информация с описание къде колко си вдигнал няма смисъл, тъй като не дава обща представа.
Например аз от Варна до Търново, сам , празен, го правя редовно със средна 90-92 и разход 4.9-5.0 ( без климатик).


Автор на темата
Stoyan_BG
 
 
Мнения: 484
Регистриран на: 03 юни 2010, 21:02
Пол: мъж
Кара: С5 09/2007 2.0HDI с АСК 6-скорости AISIN + XantiaII 2 HDI
Местоположение: София, ж.к. Х.Димитър

Мнение от Stoyan_BG » 18 юли 2011, 16:00

Прав си!
Може би трябва да се направи един списък с параметри които да се отчитат за да може да има по-пълна представа за условията при които е постигнат даден разход.
Например до Пловдив и обратно температурата по борд комп беше 35-37 градуса.
Направо може да се сваля информацията от бордкомпа и да се допълва с реално зареденото количество гориво и да се смята разхода.
Като се упоменава дали е работил климатика, и натоварването на автомобила - багаж, пътници.
Въпреки че ако имаш попътен или насрещен вятър това също ще окаже влияние особено при високите скорости. А вятъра няма как да го измериш!!!
С нашите "цепелини" вятъра доста ни "тормози".
Да не говорим че и стилът на шофиране има голямо значение за разхода. Ако "галиш" газта и караш в режими до 2500 оборота - разхода ще е доста по-нисък.

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4329
Регистриран на: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: ZX 1.4i Комби 1996. Търся по-ново комби с TU двигател бензин. Mоже би Пежо 307sw.
Местоположение: София

Мнение от ivo-zx » 18 юли 2011, 19:47

Не знам колко оказват влияние параметрите, ZX-a го караме и аз и жената, почти 100% градско, всеки с различен стил на каране, по различни маршрути. Каквото и да правим - 40лв от една и съща колонка в ЕКО - 190/195км изминати при първото мигване на резервата. Така че не се задълбавай, засичай километража при зареждане, пиши колко си заредил и на каква цена. След няколко зареждания теглиш чертата и смяташ!

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1638
Регистриран на: 31 дек 2008, 11:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Rumen.Georgiev » 19 юли 2011, 10:39

:offtopic: Не забравяйте да сложите в сметката и Куриолисувото ускорение :)
Сега сериозно. Определено подкрепям колегата JulianoG
Кола с водород - да , но не и кола с такава клетка. Само като погледниш кабелите до клетката и се сещаш за оная приказка - прелива от пусто в празно.
Мисля, че имаше още един начин за добиване на въпросния газ, но там беше с някаква сложна електроника с ток с висока честота или нещо такова, при което значително намалява разхода на ток :skratch:
Въпреки всичко ви желая успех :evala ta bre:
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

comix
Редовен
Мнения: 60
Регистриран на: 23 ное 2010, 15:07
Кара: XANTIA II КОМБИ 2.0 HDi 110 (DW10ATED) SX
Местоположение: Варна

Мнение от comix » 19 юли 2011, 17:06

Мисля, че имаше още един начин за добиване на въпросния газ, но там беше с някаква сложна електроника с ток с висока честота или нещо такова, при което значително намалява разхода на ток
Да има такъв начин със широчинно-импуплсен модулатор (ШИМ). Използва се ефекта на механичния резонанс на водните молекули, след като бъдат подложении на външно напрежение с определена честота. Опитно, на база най-добро производство при една и съща амплитуда на сигнала се установява коя честота ще е най-ефективна за предизвикване на механичен молекулен резонанс, който спомага с по-малко енергия да се произведе дадено количество газ. За различен добив се променя само широчината на импулса
Последна промяна от comix на 20 юли 2011, 08:26, променено общо 3 пъти.
VF7X2RHZF72250643


ktamen
 
 
Мнения: 463
Регистриран на: 13 мар 2010, 01:32
Кара: zx dizel 1.9 Golf2 1.6
Местоположение: София, Ямбол

Мнение от ktamen » 19 юли 2011, 18:21

Rumen.Georgiev написа: Мисля, че имаше още един начин за добиване на въпросния газ, но там беше с някаква сложна електроника с ток с висока честота или нещо такова, при което значително намалява разхода на ток :skratch:
Въпреки всичко ви желая успех :evala ta bre:
Няма такъв начин :dolu: Много добре си помислете преди да си дадете изкараните с труд пари за глупости. Не се заблуждавайте от научно звучащи думички. Тези клетки имат смисъл, ако искате да си направите горелка, която се включва в контакта и толкова. Резонанса звучи някакси "усилвателно", ама и той не помага ни най-малко за спестяване на енергия.

Потребителски аватар

comix
Редовен
Мнения: 60
Регистриран на: 23 ное 2010, 15:07
Кара: XANTIA II КОМБИ 2.0 HDi 110 (DW10ATED) SX
Местоположение: Варна

Мнение от comix » 19 юли 2011, 20:05

Резонанса звучи някакси "усилвателно", ама и той не помага ни най-малко за спестяване на енергия.
Колега, тези дето отричаха, че не е възможно да се направи самолет-те първи се качиха в него! Мнението си е твое и въобще не е задължително да е вярно. Аргументирай се, как си стигнал до този извод, какви практически резултати си постигнал?
VF7X2RHZF72250643

Отговори

Върни се в “Xsara Picasso”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта