Докато карам се усеща, че окачването пропада и започва да друса и така докато светне стоп лампата с удивителния. Ако загася двигателя и го стартирам проблема изчезва, но не за дълго. Забелязвам, че има връзка с околната температура - при по студено го прави по-често. Скоростта на движение не е фактор. Прави го и при всякаква скорост и обороти на двигателя. Хидроактив 2, хди 109.
Някой да е имал подобен проблем?
Пропадане по време на движение.
-
-
- Мнения: 2690
- Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
- Кара: КIA CEED 1.6CRD
- Местоположение: Upnorth
Re: Пропадане по време на движение.
Баш така не , но от течащ заден хидроцилиндър се е случвало..както и от много износен спирачен кран.
Добре. Колата пропада и светва лампата , но как е в такъв случай нивото на LHM?
Tака както го описваш много напомня спирачен кран. Понякога на място като настиснеш силно спирачката и се чува "свистене" отпред като силно пусната чешма и гъза се свлича..
Вероятно няма вече от къде да се намери нов, а не знам дали има шанс ако малко се райберова отвора и се направи нов плунжер да стане както трябва..
Какво останало друго виждаш? Теч, загуба на масло.., силно щтракане от страна нарегулатора на налягане.. ?
Добре. Колата пропада и светва лампата , но как е в такъв случай нивото на LHM?
Tака както го описваш много напомня спирачен кран. Понякога на място като настиснеш силно спирачката и се чува "свистене" отпред като силно пусната чешма и гъза се свлича..
Вероятно няма вече от къде да се намери нов, а не знам дали има шанс ако малко се райберова отвора и се направи нов плунжер да стане както трябва..

- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-310Nm/144hp
- велосипед - 1 магарешка сила
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-310Nm/144hp
- велосипед - 1 магарешка сила
-
Автор на темата -
- Мнения: 302
- Регистриран на: 14 Юни 2009, 20:19
- Кара: Ксантия с две топки на шоферската седалка
- Местоположение: Пловдив
Re: Пропадане по време на движение.
Нивото на маслото е на максимума. Няма течове, а регулатора се чува на 15-20 с. Иначе когато не е загряла се чува шум все едно от стеснение в тръбопровод. Може да е наистина крана. Ще сменя на първо време регулатора, че ми се въргаля един в гаража.
-
-
- Мнения: 2690
- Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
- Кара: КIA CEED 1.6CRD
- Местоположение: Upnorth
Re: Пропадане по време на движение.
Някой на място да натисне и задържи спирачка а ти погледни в казанчето или в шише как е теча от обратките (малките).
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-310Nm/144hp
- велосипед - 1 магарешка сила
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-310Nm/144hp
- велосипед - 1 магарешка сила
-
Автор на темата -
- Мнения: 302
- Регистриран на: 14 Юни 2009, 20:19
- Кара: Ксантия с две топки на шоферската седалка
- Местоположение: Пловдив
Re: Пропадане по време на движение.
Смених регулатора и сложих нова сфера и вече две седмици няма проблеми. Като че ли и волана омекна малко. Лонго благодаря за помощта. Имах желание да измеря налягането на изхода на регулатора, но така и не остана време.
-
-
- Мнения: 2690
- Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
- Кара: КIA CEED 1.6CRD
- Местоположение: Upnorth
Re: Пропадане по време на движение.
Браво! Хубаво, че е се е оправило. Колкото до замерването ако ще мериш изходното налягане то бая манометър ще ти трябва. Мисля около 160 бара бе по спомен налягането..
Иначе, вероятно датчик от бензинова рейка която е за директно впръскване от модел до около 200 бара може да го сложиш на регулатора.
Тогава като се знае според колко волта сигнал колко бара е налягането, може да се направи някое индикаторче и да виждаш в релано време какво става
Иначе, вероятно датчик от бензинова рейка която е за директно впръскване от модел до около 200 бара може да го сложиш на регулатора.
Тогава като се знае според колко волта сигнал колко бара е налягането, може да се направи някое индикаторче и да виждаш в релано време какво става

- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-310Nm/144hp
- велосипед - 1 магарешка сила
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-310Nm/144hp
- велосипед - 1 магарешка сила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта