Кевларен съединител.

Силов и аудио визуален тунинг.
Тема само за маниаци и спортен дух.

Модератор: lendo

Аватар

Автор на темата
XsaraF1
 
 
Мнения: 217
Регистриран на: 08 Авг 2006, 21:53
Пол: мъж
Кара: DS5 2.0 HDI DStyle 2012 163@190@210
Местоположение: Ливърпул / Варна

Кевларен съединител.

Мнение от XsaraF1 » 25 Апр 2022, 23:03

Здравейте, какво е мнението ви за кевларените съединители, обмислям монтаж на такъв комплект, предимства - недостатъци?
Никога не карай по-бързо отколкото ангела ти хранител може да лети. ,
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.


bx 16 tri
 
 
Мнения: 712
Регистриран на: 16 Авг 2008, 07:32
Пол: мъж
Кара: BX16TRI Benzin ХU5J
Местоположение: Търговище

Re: Кевларен съединител.

Мнение от bx 16 tri » 26 Апр 2022, 00:45

Може и да няма много общо с твоя съединител, но имам мотокултиватор и съединители забуксува. Нов феродов диск малко над 100лв и над месец чакане. Намерих фирма в Перник която се занимава с ремонт на съединители. Изпратих им стария феродов диск, оказа се че е лепен не както повечето с нитове. След кратка консултация ми обясниха че най добре е да се изработи от кевлар пак чрез лепене. За около 2 седмици работа и 90лв. Та на,въпроса ти, нищо общо с оригиналния феродов. Зацепва плавно и може да понесе много тормоз. Недостатък е че износва маховика и притискателя, това бяха думите от фирмата ремонтиращи съединители, или с две думи важна е и механичната част как е. Все още работи а тормоза е сериозен.

Аватар

Автор на темата
XsaraF1
 
 
Мнения: 217
Регистриран на: 08 Авг 2006, 21:53
Пол: мъж
Кара: DS5 2.0 HDI DStyle 2012 163@190@210
Местоположение: Ливърпул / Варна

Re: Кевларен съединител.

Мнение от XsaraF1 » 26 Апр 2022, 18:22

Аз мисля да взема това
https://hdi-tuning.co.uk/product/citroe ... ch-kits-2/
комплект с притискателя.
Никога не карай по-бързо отколкото ангела ти хранител може да лети. ,
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2481
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED 1.6CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Кевларен съединител.

Мнение от longgo » 01 Май 2022, 15:42

В сайта пише материал "като" кевлар а не кевларен.. От друга страна както те обявяват, издържащ 30% повече усилие.
Такива са и тези на Сакс Пърформанс май, но са по-скъпи като гледам от тези.
Всъщност с колко над номинала е повишена мощността на колата, че да изисква спортен или усилен съединител? Чисто нов хубав би трябвало да удържи без проблем до към 15-20% прираст според мен. Също много зависи как се кара. Ако например тръгваш често по баир на полу съединител с много газ.. едва ли ще е същото като да караш на по-дълги разстояния при константна скорост.. Отделно ще се тегли ли нещо..
Съединителя, също като скоростната кутия е с обявени стойности на въртящ момент. Търси по този фактор не по това дали звучи екзотичен
https://www.longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp

Аватар

Автор на темата
XsaraF1
 
 
Мнения: 217
Регистриран на: 08 Авг 2006, 21:53
Пол: мъж
Кара: DS5 2.0 HDI DStyle 2012 163@190@210
Местоположение: Ливърпул / Варна

Re: Кевларен съединител.

Мнение от XsaraF1 » 01 Май 2022, 20:13

Да колега прав си, но това арамидни влакна /Арамидните влакна са нов вид високотехнологични синтетични влакна. Той има отлични свойства като ултра-висока якост, висока модула, висока устойчивост на температура, киселина и алкалоустойчивост, леко тегло и така нататък. Неговата сила е 5-6 пъти от стоманена тел, модул е 2-3 пъти от стоманена тел или стъклени влакна, якост е 2 пъти стоманена тел, а теглото е само около 1 / 5 от стоманена тел. Не се разлага и се разтопява при 560 °C./ което си е като Кевлар. Няма да тегля нищо нямам теглич и нямам намерение да слагам, арамидните влакна имат дълъг жизнен цикъл, това ми е и идеята на поставянето му, колата няма да се ремапва поне за сега, а и дори да я ремапна най много стейдж 1, и ще съм ок със съединителя който е за сейдж 2.
На баир не тръгвам на полусъединител с много газ защото ДС-а има функция не и знам името абе като пусна спирачката около 5 секунди колата се задържа още преди да се отпуснат спирачките.
Пак казвам идеята ми с този съединител + един хубав маховик е по дългия експлоатационен период.
Никога не карай по-бързо отколкото ангела ти хранител може да лети. ,
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.

Аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2643
Регистриран на: 03 Окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2. HDI 173
Местоположение: София
Обратна връзка:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Кевларен съединител.

Мнение от lendo » 02 Май 2022, 18:35

Ако няма да вдигаш показатели на двигателя с много не виждам причина да търсиш съединител различен от стандартния. Дълговечността на съединителя зависи най-вече от стила на шофиране и условията(градско, магистрала и т.н.).

За пример ще дама Ц-Кросера с който подскачам по БГ пътищата - от стандартни 380нм в момента е на замерни 440нм въртящ момент и за вече 1 година не съм забелязал да има нкаквито и да било проблеми със заводския съединител при все, че от време на време давам газ на тоя дизелов щтракалник :)

На Ксантията Турбо ЦТ успях да докарам от 235нм замерни на дино стенд 343нм и отново си работеше идеално със заводския съединител. Там също давах газ :bigsmile:

Разбира се от моята гледна точка всеки ъпгрейд нови доза щастие - ако си решил слагай :drink:
Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2 HDI 173


Zygot
Редовен
Мнения: 59
Регистриран на: 29 Яну 2018, 11:40
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.0HDI Gen1 2008

Re: Кевларен съединител.

Мнение от Zygot » 03 Май 2022, 01:31

Моя С5 точно с ремап на www.hdi-tuning.co.uk го флашнах и скоропостижно започна да приплъзва.

Доста четох и и няма еднозначни мнения с подобрените съединители как се държи колата често свършват след 20-40к км. Съвета ми е флашни я и виж имаш ли проблеми. Може и да нямаш.
Ако все пак имаш стандатният съединител е 4пъти по-евтин от този линка ти. Дори и да е с намален пробег на мен ми се струва по-добре да го сменя два отколкото веднъж stage 1/2.

Аз лично скоро ще сменям, че отложих заради корона вируса операцията.

едит: сега видях, че си на острова с цената на труда там може и да си струва да слагаш Black Diamond, но със сигурност първо я флашни.

Аватар

Автор на темата
XsaraF1
 
 
Мнения: 217
Регистриран на: 08 Авг 2006, 21:53
Пол: мъж
Кара: DS5 2.0 HDI DStyle 2012 163@190@210
Местоположение: Ливърпул / Варна

Re: Кевларен съединител.

Мнение от XsaraF1 » 03 Май 2022, 11:11

Ще я флашна ама колата е на 230 хиляди км. и не е сменян, за сега нямам проблеми обаче ще дойдат след флаша.
Комплекта мисля да си го купя тук и когато се прибера август да го сменя, за сега такива са плановете, после нямам намерение да пътувам с колата до БГ едно че е по скъпо и второ много път беее, самолета чиста работа трак и след 3 часа съм си във Варна, сега като си дойда ще я обслужа ремъци ролки масла, смяна на амортисьори пружини и друго ако излезе,
пружините странна работа
едната така:
DSC_0755.JPG
сменили само едната с амортисьора - островитяни.
Едната с повече витки от другата, но колата не стои на една страна еднакво е разтоянието от калника до гумата и от двете страни.
Прикачени файлове
DSC_0756.JPG
Никога не карай по-бързо отколкото ангела ти хранител може да лети. ,
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.

Аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 5582
Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110hp, Suzuki Swift 1.3i 4WD
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Кевларен съединител.

Мнение от ivo-zx » 03 Май 2022, 13:17

Нищо чудно като откачиш биалетка колата да се килне на една страна. :)
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2643
Регистриран на: 03 Окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2. HDI 173
Местоположение: София
Обратна връзка:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Кевларен съединител.

Мнение от lendo » 04 Май 2022, 08:50

И ще стане като Ксантия Актива :bigsmile:
Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2 HDI 173

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2481
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED 1.6CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Кевларен съединител.

Мнение от longgo » 08 Май 2022, 23:24

XsaraF1 написа:
01 Май 2022, 20:13
...висока устойчивост на температура, киселина и алкалоустойчивост, леко тегло и така нататък. Неговата сила е 5-6 пъти от стоманена тел, модул е 2-3 пъти от стоманена тел или стъклени влакна, якост е 2 пъти стоманена тел, а теглото е само около 1 / 5 от стоманена тел. Не се разлага и се разтопява при 560 °C./ което си е като Кевлар. ....
Честно всичко това ми звучи повечко като реклама.Най-вече частта с киселинноста. Извинявай, но нормално феродо на накладки които седят на открито буквално, колко често попадат в изключително кисела среда, камо ли съединител..
Също така, като казват тел визира се размер на нишката или принципно, защото има "тел" и "тел". Например лампарина е от 0.5мм до 25мм.. Обикновена желязна ламарина 0.5мм, няма нищо общо
Предполагам, това прозвуча като заяждане а намеренията ми не са такива! Просто нета е пълен с всякакви фирми говорещи на едро..
Скоростната кутия е редуктор. Той както и съединителя имат само и едно важно единствено условие с което се започва конструиране и избор, като това е: колко въртящ момент могат да понесат. Дали карбонов, феродов, керамичен..няма особено значение.
Имай също предвид, че тези с възможност за по-висок въртящ момент при запазване размера на диска имат по-силни пружини на притискателя, а от там нужда от повече сила за натискане.
Все пак и за всеки случай , поогледай какво има от другите марки с по-малко индрише в тях, но пък са доказани. Упех!


lendo написа:
02 Май 2022, 18:35
... Ц-Кросера с който подскачам по БГ пътищата - от стандартни 380нм в момента е на замерни 440нм въртящ момент и за вече 1 година не съм забелязал да има нкаквито и да било проблеми със заводския съединител при все, че от време на време давам газ на тоя дизелов щтракалник :)
Една година, или ХХХ ХХХкм? Защото аз правя по около 30 000км на година и не смятам, че е много а познат сменя масло веднъж на месец на служебния си ван, тоест на 12 000. Километрите и в какъв тип трафик го ползваш са решаващи както и сам каза.
От 380 на 440Нм.. това не мисля че е чак много, повече към 15%. Ако минеш 30-35% обезателно ще е друго. :bigsmile:
Което ме сеща за друг въпрос : колата е смеханична кутия предполагам, защото автоматик няма мерене на валовете освен ако не го заключите някак си на дадена предавка, коеот не мисля може. Или поне не и лесно. От друга страна, знам че за тези автоматиците на ПСА се пипа и софта на кутията за да минеш по-нагоре от едни 10%. :drink:
https://www.longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp

Аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2643
Регистриран на: 03 Окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2. HDI 173
Местоположение: София
Обратна връзка:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Кевларен съединител.

Мнение от lendo » 09 Май 2022, 14:32

Да, мой пропуск - 1 година при мен в пандемията се равняваха на около 15 000 км. Ръчна скоростна кутия с три педала под волана :) и като цяло спокойно каране като единствено изпреварванията са с повечко даване на газ :amii: Не е напъната много от към софтуер, така е. Надявам се да издържи по-длъго време, но скоростите вече се предадоха и търпяха тотален ремонт.
Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2 HDI 173

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2481
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED 1.6CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Кевларен съединител.

Мнение от longgo » 10 Май 2022, 01:12

Дават, че за този мотор трябва да е 240мм диска което ми се вижда малко .Това май идва към 400-450Нм в най-добрия случай май. Странни французи :skratch: Иначе, останалото е както и аз предположих та май едва ли ще е заминала кутията от това, по-вероятно е да не е била на реали километри, или да е теглено нещо с нея.
До колкото аз знам, най-голямо усилие идва при ниския диапазон. За това ако се опита да се "надуе" още от 1300-400 или максималния въртящ да се смъкне по-към 1800мин-1 следва доста натоварване на кутия и съединител, и май тунингарите предпочитат да мине дори и 2100мин-1 зоната.
Просто предполагам. Благодаря за отговора! :drink:
https://www.longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp

Аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2643
Регистриран на: 03 Окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2. HDI 173
Местоположение: София
Обратна връзка:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Кевларен съединител.

Мнение от lendo » 10 Май 2022, 12:28

Абсолютно на 100% си прав. Усилието е най-гадно при силно надуване в ниски обороти и точно за това скоростите не държат конкретно на Ц-Кросера. На колко километри и какво е правено с колата преди мен - само тя си знае разбира се :amii: Конкретно 440-те нм. пик ги има на 2240 оборота, което не означава, че "чип тунинга" е направен напълно коректно :debil:

Оспамихме темата за съединителя. Спирам :drink:
Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2 HDI 173


Zygot
Редовен
Мнения: 59
Регистриран на: 29 Яну 2018, 11:40
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.0HDI Gen1 2008

Re: Кевларен съединител.

Мнение от Zygot » 25 Май 2022, 10:08

Намерих магазин в който ти налепят/нитоват 'феродото' към диска, но нямат никакви спортни материали . Ако намериш само материала можеш да спестиш някой лев.

Публикувай отговор Предишна темаСледваща тема

Обратно към “Тунинг”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта