Кевларен съединител.
Модератор: lendo
-
Автор на темата -
- Мнения: 217
- Регистриран на: 08 Авг 2006, 21:53
- Пол: мъж
- Кара: DS5 2.0 HDI DStyle 2012 163@190@210
- Местоположение: Ливърпул / Варна
Кевларен съединител.
Здравейте, какво е мнението ви за кевларените съединители, обмислям монтаж на такъв комплект, предимства - недостатъци?
Никога не карай по-бързо отколкото ангела ти хранител може да лети. ,
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.
-
-
- Мнения: 712
- Регистриран на: 16 Авг 2008, 07:32
- Пол: мъж
- Кара: BX16TRI Benzin ХU5J
- Местоположение: Търговище
Re: Кевларен съединител.
Може и да няма много общо с твоя съединител, но имам мотокултиватор и съединители забуксува. Нов феродов диск малко над 100лв и над месец чакане. Намерих фирма в Перник която се занимава с ремонт на съединители. Изпратих им стария феродов диск, оказа се че е лепен не както повечето с нитове. След кратка консултация ми обясниха че най добре е да се изработи от кевлар пак чрез лепене. За около 2 седмици работа и 90лв. Та на,въпроса ти, нищо общо с оригиналния феродов. Зацепва плавно и може да понесе много тормоз. Недостатък е че износва маховика и притискателя, това бяха думите от фирмата ремонтиращи съединители, или с две думи важна е и механичната част как е. Все още работи а тормоза е сериозен.
-
Автор на темата -
- Мнения: 217
- Регистриран на: 08 Авг 2006, 21:53
- Пол: мъж
- Кара: DS5 2.0 HDI DStyle 2012 163@190@210
- Местоположение: Ливърпул / Варна
Re: Кевларен съединител.
Аз мисля да взема това
https://hdi-tuning.co.uk/product/citroe ... ch-kits-2/
комплект с притискателя.
https://hdi-tuning.co.uk/product/citroe ... ch-kits-2/
комплект с притискателя.
Никога не карай по-бързо отколкото ангела ти хранител може да лети. ,
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.
-
-
- Мнения: 2481
- Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
- Кара: КIA CEED 1.6CRD
- Местоположение: Upnorth
- Обратна връзка:
Re: Кевларен съединител.
В сайта пише материал "като" кевлар а не кевларен.. От друга страна както те обявяват, издържащ 30% повече усилие.
Такива са и тези на Сакс Пърформанс май, но са по-скъпи като гледам от тези.
Всъщност с колко над номинала е повишена мощността на колата, че да изисква спортен или усилен съединител? Чисто нов хубав би трябвало да удържи без проблем до към 15-20% прираст според мен. Също много зависи как се кара. Ако например тръгваш често по баир на полу съединител с много газ.. едва ли ще е същото като да караш на по-дълги разстояния при константна скорост.. Отделно ще се тегли ли нещо..
Съединителя, също като скоростната кутия е с обявени стойности на въртящ момент. Търси по този фактор не по това дали звучи екзотичен
Такива са и тези на Сакс Пърформанс май, но са по-скъпи като гледам от тези.
Всъщност с колко над номинала е повишена мощността на колата, че да изисква спортен или усилен съединител? Чисто нов хубав би трябвало да удържи без проблем до към 15-20% прираст според мен. Също много зависи как се кара. Ако например тръгваш често по баир на полу съединител с много газ.. едва ли ще е същото като да караш на по-дълги разстояния при константна скорост.. Отделно ще се тегли ли нещо..
Съединителя, също като скоростната кутия е с обявени стойности на въртящ момент. Търси по този фактор не по това дали звучи екзотичен
◄ https://www.longgo.eu ►
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp
-
Автор на темата -
- Мнения: 217
- Регистриран на: 08 Авг 2006, 21:53
- Пол: мъж
- Кара: DS5 2.0 HDI DStyle 2012 163@190@210
- Местоположение: Ливърпул / Варна
Re: Кевларен съединител.
Да колега прав си, но това арамидни влакна /Арамидните влакна са нов вид високотехнологични синтетични влакна. Той има отлични свойства като ултра-висока якост, висока модула, висока устойчивост на температура, киселина и алкалоустойчивост, леко тегло и така нататък. Неговата сила е 5-6 пъти от стоманена тел, модул е 2-3 пъти от стоманена тел или стъклени влакна, якост е 2 пъти стоманена тел, а теглото е само около 1 / 5 от стоманена тел. Не се разлага и се разтопява при 560 °C./ което си е като Кевлар. Няма да тегля нищо нямам теглич и нямам намерение да слагам, арамидните влакна имат дълъг жизнен цикъл, това ми е и идеята на поставянето му, колата няма да се ремапва поне за сега, а и дори да я ремапна най много стейдж 1, и ще съм ок със съединителя който е за сейдж 2.
На баир не тръгвам на полусъединител с много газ защото ДС-а има функция не и знам името абе като пусна спирачката около 5 секунди колата се задържа още преди да се отпуснат спирачките.
Пак казвам идеята ми с този съединител + един хубав маховик е по дългия експлоатационен период.
На баир не тръгвам на полусъединител с много газ защото ДС-а има функция не и знам името абе като пусна спирачката около 5 секунди колата се задържа още преди да се отпуснат спирачките.
Пак казвам идеята ми с този съединител + един хубав маховик е по дългия експлоатационен период.
Никога не карай по-бързо отколкото ангела ти хранител може да лети. ,
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.
-
- Tuning men
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 03 Окт 2004, 02:08
- Пол: мъж
- Кара: Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2. HDI 173
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Кевларен съединител.
Ако няма да вдигаш показатели на двигателя с много не виждам причина да търсиш съединител различен от стандартния. Дълговечността на съединителя зависи най-вече от стила на шофиране и условията(градско, магистрала и т.н.).
За пример ще дама Ц-Кросера с който подскачам по БГ пътищата - от стандартни 380нм в момента е на замерни 440нм въртящ момент и за вече 1 година не съм забелязал да има нкаквито и да било проблеми със заводския съединител при все, че от време на време давам газ на тоя дизелов щтракалник
На Ксантията Турбо ЦТ успях да докарам от 235нм замерни на дино стенд 343нм и отново си работеше идеално със заводския съединител. Там също давах газ
Разбира се от моята гледна точка всеки ъпгрейд нови доза щастие - ако си решил слагай
За пример ще дама Ц-Кросера с който подскачам по БГ пътищата - от стандартни 380нм в момента е на замерни 440нм въртящ момент и за вече 1 година не съм забелязал да има нкаквито и да било проблеми със заводския съединител при все, че от време на време давам газ на тоя дизелов щтракалник

На Ксантията Турбо ЦТ успях да докарам от 235нм замерни на дино стенд 343нм и отново си работеше идеално със заводския съединител. Там също давах газ

Разбира се от моята гледна точка всеки ъпгрейд нови доза щастие - ако си решил слагай

Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2 HDI 173
-
- Редовен
- Мнения: 59
- Регистриран на: 29 Яну 2018, 11:40
- Пол: мъж
- Кара: Citroen C5 2.0HDI Gen1 2008
Re: Кевларен съединител.
Моя С5 точно с ремап на www.hdi-tuning.co.uk го флашнах и скоропостижно започна да приплъзва.
Доста четох и и няма еднозначни мнения с подобрените съединители как се държи колата често свършват след 20-40к км. Съвета ми е флашни я и виж имаш ли проблеми. Може и да нямаш.
Ако все пак имаш стандатният съединител е 4пъти по-евтин от този линка ти. Дори и да е с намален пробег на мен ми се струва по-добре да го сменя два отколкото веднъж stage 1/2.
Аз лично скоро ще сменям, че отложих заради корона вируса операцията.
едит: сега видях, че си на острова с цената на труда там може и да си струва да слагаш Black Diamond, но със сигурност първо я флашни.
Доста четох и и няма еднозначни мнения с подобрените съединители как се държи колата често свършват след 20-40к км. Съвета ми е флашни я и виж имаш ли проблеми. Може и да нямаш.
Ако все пак имаш стандатният съединител е 4пъти по-евтин от този линка ти. Дори и да е с намален пробег на мен ми се струва по-добре да го сменя два отколкото веднъж stage 1/2.
Аз лично скоро ще сменям, че отложих заради корона вируса операцията.
едит: сега видях, че си на острова с цената на труда там може и да си струва да слагаш Black Diamond, но със сигурност първо я флашни.
-
Автор на темата -
- Мнения: 217
- Регистриран на: 08 Авг 2006, 21:53
- Пол: мъж
- Кара: DS5 2.0 HDI DStyle 2012 163@190@210
- Местоположение: Ливърпул / Варна
Re: Кевларен съединител.
Ще я флашна ама колата е на 230 хиляди км. и не е сменян, за сега нямам проблеми обаче ще дойдат след флаша.
Комплекта мисля да си го купя тук и когато се прибера август да го сменя, за сега такива са плановете, после нямам намерение да пътувам с колата до БГ едно че е по скъпо и второ много път беее, самолета чиста работа трак и след 3 часа съм си във Варна, сега като си дойда ще я обслужа ремъци ролки масла, смяна на амортисьори пружини и друго ако излезе,
пружините странна работа
едната така: сменили само едната с амортисьора - островитяни.
Едната с повече витки от другата, но колата не стои на една страна еднакво е разтоянието от калника до гумата и от двете страни.
Комплекта мисля да си го купя тук и когато се прибера август да го сменя, за сега такива са плановете, после нямам намерение да пътувам с колата до БГ едно че е по скъпо и второ много път беее, самолета чиста работа трак и след 3 часа съм си във Варна, сега като си дойда ще я обслужа ремъци ролки масла, смяна на амортисьори пружини и друго ако излезе,
пружините странна работа
едната така: сменили само едната с амортисьора - островитяни.
Едната с повече витки от другата, но колата не стои на една страна еднакво е разтоянието от калника до гумата и от двете страни.
Никога не карай по-бързо отколкото ангела ти хранител може да лети. ,
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.
Тате тате, защо лъвчето на пежо е изправено?
Оглежда се за сервиз сине.
-
-
- Мнения: 5582
- Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
- Пол: мъж
- Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110hp, Suzuki Swift 1.3i 4WD
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Кевларен съединител.
Нищо чудно като откачиш биалетка колата да се килне на една страна. 

Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!
-
-
- Мнения: 2481
- Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
- Кара: КIA CEED 1.6CRD
- Местоположение: Upnorth
- Обратна връзка:
Re: Кевларен съединител.
Честно всичко това ми звучи повечко като реклама.Най-вече частта с киселинноста. Извинявай, но нормално феродо на накладки които седят на открито буквално, колко често попадат в изключително кисела среда, камо ли съединител..XsaraF1 написа: ↑01 Май 2022, 20:13...висока устойчивост на температура, киселина и алкалоустойчивост, леко тегло и така нататък. Неговата сила е 5-6 пъти от стоманена тел, модул е 2-3 пъти от стоманена тел или стъклени влакна, якост е 2 пъти стоманена тел, а теглото е само около 1 / 5 от стоманена тел. Не се разлага и се разтопява при 560 °C./ което си е като Кевлар. ....
Също така, като казват тел визира се размер на нишката или принципно, защото има "тел" и "тел". Например лампарина е от 0.5мм до 25мм.. Обикновена желязна ламарина 0.5мм, няма нищо общо
Предполагам, това прозвуча като заяждане а намеренията ми не са такива! Просто нета е пълен с всякакви фирми говорещи на едро..
Скоростната кутия е редуктор. Той както и съединителя имат само и едно важно единствено условие с което се започва конструиране и избор, като това е: колко въртящ момент могат да понесат. Дали карбонов, феродов, керамичен..няма особено значение.
Имай също предвид, че тези с възможност за по-висок въртящ момент при запазване размера на диска имат по-силни пружини на притискателя, а от там нужда от повече сила за натискане.
Все пак и за всеки случай , поогледай какво има от другите марки с по-малко индрише в тях, но пък са доказани. Упех!
Една година, или ХХХ ХХХкм? Защото аз правя по около 30 000км на година и не смятам, че е много а познат сменя масло веднъж на месец на служебния си ван, тоест на 12 000. Километрите и в какъв тип трафик го ползваш са решаващи както и сам каза.lendo написа: ↑02 Май 2022, 18:35... Ц-Кросера с който подскачам по БГ пътищата - от стандартни 380нм в момента е на замерни 440нм въртящ момент и за вече 1 година не съм забелязал да има нкаквито и да било проблеми със заводския съединител при все, че от време на време давам газ на тоя дизелов щтракалник![]()
От 380 на 440Нм.. това не мисля че е чак много, повече към 15%. Ако минеш 30-35% обезателно ще е друго.

Което ме сеща за друг въпрос : колата е смеханична кутия предполагам, защото автоматик няма мерене на валовете освен ако не го заключите някак си на дадена предавка, коеот не мисля може. Или поне не и лесно. От друга страна, знам че за тези автоматиците на ПСА се пипа и софта на кутията за да минеш по-нагоре от едни 10%.

◄ https://www.longgo.eu ►
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp
-
- Tuning men
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 03 Окт 2004, 02:08
- Пол: мъж
- Кара: Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2. HDI 173
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Кевларен съединител.
Да, мой пропуск - 1 година при мен в пандемията се равняваха на около 15 000 км. Ръчна скоростна кутия с три педала под волана
и като цяло спокойно каране като единствено изпреварванията са с повечко даване на газ
Не е напъната много от към софтуер, така е. Надявам се да издържи по-длъго време, но скоростите вече се предадоха и търпяха тотален ремонт.


Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2 HDI 173
-
-
- Мнения: 2481
- Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
- Кара: КIA CEED 1.6CRD
- Местоположение: Upnorth
- Обратна връзка:
Re: Кевларен съединител.
Дават, че за този мотор трябва да е 240мм диска което ми се вижда малко .Това май идва към 400-450Нм в най-добрия случай май. Странни французи
Иначе, останалото е както и аз предположих та май едва ли ще е заминала кутията от това, по-вероятно е да не е била на реали километри, или да е теглено нещо с нея.
До колкото аз знам, най-голямо усилие идва при ниския диапазон. За това ако се опита да се "надуе" още от 1300-400 или максималния въртящ да се смъкне по-към 1800мин-1 следва доста натоварване на кутия и съединител, и май тунингарите предпочитат да мине дори и 2100мин-1 зоната.
Просто предполагам. Благодаря за отговора!

До колкото аз знам, най-голямо усилие идва при ниския диапазон. За това ако се опита да се "надуе" още от 1300-400 или максималния въртящ да се смъкне по-към 1800мин-1 следва доста натоварване на кутия и съединител, и май тунингарите предпочитат да мине дори и 2100мин-1 зоната.
Просто предполагам. Благодаря за отговора!

◄ https://www.longgo.eu ►
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp
- xantia mk1 - 1.8-8V - 101hp
- stilo 1.4 mpi - 95hp
- xantia mk2 - 1.8 16v-150Nm/118hp
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V-200Nm/140hp
- kia ceed 1.6 CRD-335Nm/140hp
-
- Tuning men
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 03 Окт 2004, 02:08
- Пол: мъж
- Кара: Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2. HDI 173
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Кевларен съединител.
Абсолютно на 100% си прав. Усилието е най-гадно при силно надуване в ниски обороти и точно за това скоростите не държат конкретно на Ц-Кросера. На колко километри и какво е правено с колата преди мен - само тя си знае разбира се
Конкретно 440-те нм. пик ги има на 2240 оборота, което не означава, че "чип тунинга" е направен напълно коректно
Оспамихме темата за съединителя. Спирам


Оспамихме темата за съединителя. Спирам

Citroen C-Crosser 2.2 HDI и C5 2.2 HDI 173
-
- Редовен
- Мнения: 59
- Регистриран на: 29 Яну 2018, 11:40
- Пол: мъж
- Кара: Citroen C5 2.0HDI Gen1 2008
Re: Кевларен съединител.
Намерих магазин в който ти налепят/нитоват 'феродото' към диска, но нямат никакви спортни материали . Ако намериш само материала можеш да спестиш някой лев.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта