ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Смяна батерия на RT3-N3-XX с неоригинална?

Модератор: glorious

Потребителски аватар

Автор на темата
CitroZ
 
 
Мнения: 1174
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Смяна батерия на RT3-N3-XX с неоригинална?

Мнение от CitroZ » 01 окт 2017, 13:47

И така...
Моето RT3-N3-10 oтдавна е с умряла батерия, и понеже не помни последната слушана станция (обикновено амнезията му се явява през зимата), искам да му сложа една 9V батерия. Дотук мисля е ясно.
Оригиналната батерия от Пежо/Ситроен е не по-малко от 150лв с отстъпки и прочие което ме накара да опитам малко алтерантиви.
Имам VARTA HIGH ENERGY алкална батерия, готова за свързване.
Взимаме старата батерия, която вече видях че се състои от 3 броя SANYO 3V LITHIUM CR17335HE-R и аналогични 3 бройки от Елимекс(www.Elimex.bg) са 66 лв, и остава въпросът със запояването, защото оригиналните за щамповани като батериите за винтоверти (виж снимките).

Въпросът е дали може директно да свържа новата батерия, без да пренасям допълнителните елементи между клетките (пак виж снимките)?ИзображениеИзображение

Sent from my HTC Butterfly s using Tapatalk

00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable

Потребителски аватар

Автор на темата
CitroZ
 
 
Мнения: 1174
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Re: Смяна батерия на RT3-N3-XX с неоригинална?

Мнение от CitroZ » 01 окт 2017, 18:14

Сложих я. Засега Unit Backup Power =100%. Ще видим колко ще изкара....

Sent from my HTC Butterfly s using Tapatalk

00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2984
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: Мачка
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна батерия на RT3-N3-XX с неоригинална?

Мнение от Swartalf » 02 окт 2017, 10:08

Можеш да запоиш новите елементи с хубав флюс - аз така направих с батерията на един ериксон 1018 и си работи вече две години (ползвам го за украшение).
Ego = 1 / knowledge

Потребителски аватар

Автор на темата
CitroZ
 
 
Мнения: 1174
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Re: Смяна батерия на RT3-N3-XX с неоригинална?

Мнение от CitroZ » 02 окт 2017, 15:36

Аз не ги купих, защото идват над 60 кинта. Сложих обикновена 9v батерия.

Sent from my HTC Butterfly s using Tapatalk

00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2984
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: Мачка
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна батерия на RT3-N3-XX с неоригинална?

Мнение от Swartalf » 02 окт 2017, 15:44

Хитро, нямаше да се сетя. Презареждаема ли сложи? Интересно ми е как ще се справи, понеже имам подозрение, че и моите са тръгнали към вечните полета - след няколко часов престой забравя позицията на GPS-а и му трябва време да се закачи наново.
Ego = 1 / knowledge

Потребителски аватар

Автор на темата
CitroZ
 
 
Мнения: 1174
Регистриран: 19 окт 2005, 08:34
Кара: C5 2.0 Break Auto дизелянка
Местоположение: София, Сандански
Контакти:

Re: Смяна батерия на RT3-N3-XX с неоригинална?

Мнение от CitroZ » 02 окт 2017, 16:26

Поговорих си с момчетата в магазина за батерии. Оказа се че тези са чисти литиеви и не се презареждат. Щом е така, нещата са повече от прости. Избора беше между алкални и.... алкални. Ако искаме същите качества, като на литиевите(дълъг живот+силен ток+драстична устойчивост на температурни амплитуди) най-близо стоят алкалните, които са на около 80% от капацитета+сходни параметри по издържливост-устойчивост на амплитуди. Ще видим колко ще изкара. В края на краищата и 3 батерии тип 2032 пуснати последователно ще покажат 100% на дисплея.

Излиза, че замених 3х3Vx1Ah батерии с 1х9Vx0.5Ah, което не е равностойно. Поне не ме дразни толкова.....

Въпроса е какво толкова има да трябва ток да се харчи освен за спешен разговор при катастрофа (инцидент)....?
Аз не забелязах да започна да помни станцията, на която съм бил последно. Явно това е друг проблем.

Sent from my HTC Butterfly s using Tapatalk


P.S.
Намерих го:
Backup battery (11): A backup battery allows emergency calls when the main power is turned off. In the case of permanent + loss, the backup battery supplies the GSM Module when an emergency call is issued automatically or manually. It is located in the RT3. It can be exchanged after sales. Its lifespan is estimated at 7 years. It is not rechargeable. Important: A specific procedure must be used when exchanging the backup battery.

Всичко за RT3 e tuk:
http://morfifi2001.free.fr/progs/RT3_techno_fr.htm
00214
"The future has arrived.It's just not evenly distributed...yet" - William Gibson
Events can move from the impossible to the inevitable without ever stopping at the probable

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Радио / CD / MP3 / Bluetooth / Навигация”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта