Мнение
от ivo-zx » 22 юли 2019, 16:18
Изключваш от скорост и допираш 1 и 3 с много яка отвертка. Ако завърти електромотора всичко е наред с четки и всичко останало. Ако се замисли или върти с прекъсвания - четки или втулки на ротора, може и маса да няма хубава . Ако допреш 1 - 2, чуе се щракане и двигателя се завърти нормално - вероятно ключа за запалване или маса. Ако само щракне и не завърти - шалтера е за смяна. Ако удариш електромотора с чук и завъртиш ключа и запали нормално може да са четки, втулки или шалтер. Сваля се стартера и се носи на ремонт където сменяват всичко и така е най-чисто.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!