ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Калибриране на съединителя при роботизирана кутия

Всичко относно автомобилите

Модератор: Dass

Потребителски аватар

iskren_terma
 
 
Мнения: 387
Регистриран: 24 ное 2008, 09:39
Кара: преди C4 SX 1.4i 16V, С4 Grand Picasso Exclusive 2.0HDI BMP6 + кожа Yellowstone, С5 III 2.0 HDI BVA Exclusive+ЧИП ТУНИНГ 170к.с., С4 II Exclusive 2.0HDi 150к.с.+NAVI+audio DENON, сега - С5 Crosstourer Exclusive 2.0HDI 163 с чипче
Местоположение: гр.Русе

Re: Калибриране на съединителя при роботизирана кутия

Мнение от iskren_terma » 18 яну 2011, 18:57

Apostolov написа:За да не говоря на изуст (понеже го написах по спомен от това което ми каза техника в местния сервиз на Ситроен) , имам ходене тези дни заради C3, и ще го помоля да ми даде точно указанията на руски или норвежки бяха, и ще дешифроваме тази мистерия. Аз го питах дали все пак софтуерно не трябва да бъде стартирана процедурата от Лексия, той ме убеди че Лексията само влиза с нея в менюто, и там то му казва кога е достигнала температурата за започване на процедурата, и му изброява етап след етап какво да прави. Иначе ако съм го имал на лист хартия процедурата как се извършва и оставя колата да загрее - ще станело и без Лексия.
Колега, какво стана че ми е интересно дали е възможно сами да си калибрираме съединителите?
Just Be

Потребителски аватар

Apostolov
 
 
Мнения: 1396
Регистриран: 05 юни 2008, 19:45
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 Break Panorama Exclusive 2008, 2.0 HDi 138 c.h.
Местоположение: Linz, AТ

Re: Калибриране на съединителя при роботизирана кутия

Мнение от Apostolov » 18 яну 2011, 19:25

Нем .. сами не , трябва активация с Лексия

Потребителски аватар

iskren_terma
 
 
Мнения: 387
Регистриран: 24 ное 2008, 09:39
Кара: преди C4 SX 1.4i 16V, С4 Grand Picasso Exclusive 2.0HDI BMP6 + кожа Yellowstone, С5 III 2.0 HDI BVA Exclusive+ЧИП ТУНИНГ 170к.с., С4 II Exclusive 2.0HDi 150к.с.+NAVI+audio DENON, сега - С5 Crosstourer Exclusive 2.0HDI 163 с чипче
Местоположение: гр.Русе

Re: Калибриране на съединителя при роботизирана кутия

Мнение от iskren_terma » 18 яну 2011, 19:34

Да призная честно фирмата в която работя продава тестери за автомобили, а днес закачих Пикасото и направо паднах като видях до какви данни имаме достъп. Забелязах и че дава инфо и за скоростната кутия, но ме достраша да пипам чеее ..... не ми се ще да прецакам нещо и да се налага да я дърпам до Ситроен да я оправят 8) .
Just Be

Потребителски аватар

Apostolov
 
 
Мнения: 1396
Регистриран: 05 юни 2008, 19:45
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 Break Panorama Exclusive 2008, 2.0 HDi 138 c.h.
Местоположение: Linz, AТ

Re: Калибриране на съединителя при роботизирана кутия

Мнение от Apostolov » 18 яну 2011, 19:47

Бъди смел и безотговорен :D ..шегичка :wink:

Потребителски аватар

marian stoev
Нов потребител
Мнения: 39
Регистриран: 21 ное 2016, 11:25
Пол: мъж
Кара: citroen C4 picasso 2.0i 140hp
Местоположение: София

Re: Калибриране на съединителя при роботизирана кутия

Мнение от marian stoev » 18 апр 2019, 18:19

Здравейте колеги! Темата е интересна,а никой не е писал правил ли е процедурата описана по горе и какъв е (има ли въобще ефект)?

Потребителски аватар

myworld
Редовен
Мнения: 62
Регистриран: 13 окт 2018, 09:12
Пол: мъж
Кара: Ситроен С4 Пикасо 2.0 HDI

Re: Калибриране на съединителя при роботизирана кутия

Мнение от myworld » 23 апр 2019, 10:09

Здравей колега,

Процедурата я правих след ремонт на скоростната кутия (смяна на лагери), защото започна да гори много.
След калибровката разхода ми падна, тъй като кутията се връща обратно към ефективна работа.

Не е трудно. Влиза се в модул Repair, откъдето се избира ЕКУ-то на кутията. В опциите търсиш Calibration. Натискаш и след това всичко става от само себе си в няколко стъпки. Мисля, че първо се трият текущите настройки. След това скоростите тръгват да се сменят (настройват се към фабрични параметри), след това позицията на съединителя. Накрая, трябва да покараш малко както е описано в програмата, спиране-тръгване-чакане и т.н. За около половин един час работа. Трябва да си ОК с английския, иначе може да объркаш нещо. Но няма да блокираш колата, споко. Най-много да ти остане грешка Faulty gearbox, но колата ще си върви. Ако всичко е както трябва, ще усетиш промяна във вървежа на колата, а и в разхода. Ако ти трябват повече детайли пиши.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Главен форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта