ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

SQ проект в C5-II

Силов и аудио визуален тунинг.
Тема само за маниаци и спортен дух.

Модератор: lendo


Автор на темата
Jovani
 
 
Мнения: 3585
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

SQ проект в C5-II

Мнение от Jovani » 07 сеп 2009, 16:20

Понатрупа се и снимков материал, та вече мога да започна с разказването-показването. След като се сдобих с колата от профила ми и отминаха необходимите процедури по сервизизане (масла филтри и т.н.) и несъвсем приятен но необходим ремонт на носачите на задния мост, се захванах с аудиото. Просто тази кола плаче за SQ. Първо смених щатния Блаупункт RD4-N1 с RD4-N2 заради MP3-те , макар че МР3 не се връзва с SQ . После останалите от Ксантията Focal Polyglass 165V1 поставих за тил и купих Focal K2Power 165KF за фронта. За усилвател си избрах Audison SRx5 понеже все пак трябва да има и багажник, а аранжирането на два усилвателя (един за суб-баса и един за четерите канала) е свързано с изяждане на място. За суб-бас се сдобих с този говорител Focal Polyglass 33V1.

Така изглеждат фабричните говорители:

преден басов
Изображение

Изображение

заден широколентов
Изображение

Изображение

а това е т.н. JBL - открийте разликата
Изображение

Първата стъпка беше монтирането на задните колони, като за целта се свалят корите и се изрязват дупки за пищялките. Избрах местата им да съвпаднат с тези на фабричните със системата JBL – сравнително добре са позиционирани а и основната идея е да доминира фронта, а тила да е за подзвучка. Филтрите са със стърчащи кабели а не с клеми и затова за момента ги залепих с двойнолепящо тиксо за вратата. Отпред смених само басовия говорител – за мястото на пищалката имах други идеи.

фабрична врата:

Изображение

Свалена и изрязана тапицерия

Изображение

Изображение

и монтирани пищялки

Изображение

Изображение

Изветно време карах така, като междувременно си избистрях концепцията за аранжиране на нещата в багажника. Но първо се заех с шумо-вибро изолацията му (част от снимките не са мои но изпълненито е аналогично, моите съм ги затрил някъде ще ги снимам пак.):

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Направих и второ дъно с капак за резервната гума. По десния борд щеше да застане усилвателя, кондензатора и четерите филтъра за колоните, а по левия баса, като по този начин полезната ширина на багажника се намалява с не повече от 15 см.

Междувременно се установи че при по силен бас вратите започват да врънчат и тапицерията да вибрира, което наложи повторно разглобяване с последваща шумо-виброизолация. Първо на задните а по-късно и на предните. По време на изолирането изникна още едно нещо за доуправяне а именно запушване на дупките за щипките на фабричните защитни решетки на говорителите и понеже задните не ме вълнуваха в момента толкова – оставих ги за по-късен етап, а за предните реших да сътворя нови подиуми с променена ос на излъчване на говорителите. Същото се отнася и за предните пищялки – нови места и посоки на излъчване. Изолирането на предните врати беше съчетано с прокарването на нов кабел за колоните понеже старата инсталация ще се използва от оригиналното радио заради парктроника с едни малки плямпалници поставени под триъгълните капачета в краищата на стъклата. Тука май е момента да кажа, че оригиналната свирка реших да пратя в забвение някъде под таблото да обслужва като звук само сервизните функции, а на нейно място да засвири едно Sony CDX-GT700D , но затова как точно е реализирано като му дойде времето

след сваляне на тапицерията се откри това :?
Изображение

свалена щатна шумоизолация
Изображение

свалена врата за по-лесно прокарване на кабели :)
Изображение

махната жабка
Изображение

куплунга на кабелния сноп е заврян.... в колонката
Изображение

поставена виброизолация - снимка от външен източник
Изображение

аз в действие - прокарване на кабели
Изображение

Изображение

оригинална виброизолация - парче асвалт по-твърдо от камък и гола тенекия
Изображение

и след мойта намеса : отдолу вибро върху виброто шумоизолация
Изображение
запушване на всички дупки
Изображение
... пак виброизолация
Изображение
и за финал оригиналната шумоизолация
Изображение

Доста време ми отне направата на въпросните подиуми, но в крайна сметка резултата си заслужаваше.
започна се с демонтиране на оригиналните джобове
Изображение

Изображение
изрязване на носещи рингове от 24мм щерплат и придаване на необходимата посока
Изображение
укрепване
Изображение
последна проверка за симетричност
Изображение
омазване с монтажна пяна от душа
Изображение

Изображение
шкурене
Изображение
пак пяна за запълване на дупките пак шкурене
Изображение
обличане с плат и омазване със смола, съхнене и пак шкурене
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
финално китосване и шкурене преди тапицитане
Изображение

всичко е готово за тапициране
Изображение

Изображение

И резултата накрая:
закрепване на готовия джоб към тапицерията и позналте... пак виброизолация :)
Изображение
монтирана на вратата тапицерия и говорител
Изображение
предни стойки с пищялки
Изображение

Изображение

Изображение

В момента работя по изграждане на панела с усилвателя филтрите и кондензатора и прокарването на инсталацията: силова 25мм2 за усилвателя и 4мм2 за Сонито от акумулатора , сигналните кабели 3 чифта и кабелите за тонколоните2х2мм2 и 2х4мм2 за суба.
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника


metojoor
 
 
Мнения: 370
Регистриран: 14 окт 2007, 10:33
Кара: xsara 1.6i,scirocco gtx
Местоположение: Sofiq,Сухата река
Контакти:

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от metojoor » 13 сеп 2009, 22:00

Темата я има и в тунинг.бг Браво за проекта и за старанието да я напишеш и тук :evala:


Автор на темата
Jovani
 
 
Мнения: 3585
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Jovani » 14 сеп 2009, 10:05

Ами аз първо съм ситроенджия :) ... а под тунинг разбирам друго, но пък в тунинг форума има хора дето са патили повече от нас относно звука и помагат доста
А това е снимка от разсвирването на суб-баса :D :

Изображение

А това е двойното дъно на багажника:
Изображение

Изображение
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3586
Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Citroenchev » 17 сеп 2009, 21:18

:D :D :D
браво
:D :D :D

понеже и аз съм се насочил към FOCAL и изграждане на подобна система...би ли приел обмяна на опит със посещение от моя страна?

колата не е C5 ... а Xantia V6...главното устройство е вече позастаряващ (на 3 години) Alpine CDA9855R едно далеч не лошо решение, но от към говорители нещата са зле - предната система е MAGNAT PRO2160, като единият басов говорител претърпя вече ремонт (докато загрея, че първоначалния много силен звук от BlueTooth устройството е вреден за говорителя...и стана белята), от към суббас разчитам на някаква крайно скапана BLAUPUNKT композицийка...купувана преди 5-6 години от ТехноМаркет...на предишната Xantia все пак нямаше и един квадратен сантиметър не изолирана повърхност ефекта беше не толкова лош...тази обаче още не е започвана и свири почти като на баба ми радиоточката... :(

затова съм намислил точно Focal K2Power 165KF за предна система, MAGNAT-тите отиват отзад и засега съм се ориентирал кам бас FOCAL BUS 20 тъй като искам да спестя и място в багажника (имам две малки деца и нестига, че на задната седалка имам две детски столчета, ами и багажника вечно недостига...)...обаче не съм още окончателно решил, защото въпреки, че ме убеждават в добрите звукови характеристики на този модел още не съм го чувал как свири...така че бих почерпил опит от колега с голямо удоволствие...

същото се отнася и за усилвателите...

така, че бих се радвал да се запознаем!
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995


Автор на темата
Jovani
 
 
Мнения: 3585
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Jovani » 18 сеп 2009, 09:59

С удоволствие бих се запознал с V6-та :) . Другата седмица ще правя една обиколка по северна България - може да се видим :neutral:
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3586
Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Citroenchev » 18 сеп 2009, 10:51

:( :( :(

другата седмица от 22-ри съм за 12 дена по Руските земи...командировчица... :( и няма как да се визим. Колата пък влиза в бокса за малки корекций по външния вид (основно прагове, фалцове на врати, задни панели, брони и дръжки на вратите по които детайли имам косури...) и за целта ще свалям врати (за фалцовете и праговете...) та събота и неделя ще съм основно в гаража...иначе бих се разходил и до София :D

Ще отложим срещата с две - три седмици, но пък дотогава може да си поприключил и с багажното, та за мен ползата ще е по-голяма (от черпенето на опит) :P :oops:

понеже видях че си лепил основно StP изолация, а аз досега (на предишната) съм ползвал само Daynamat - имаш ли наблюдения са съотношението цена-качество между двете марки...още повече, че отивайки в Русия се чудя дали няма да мога да взема от там...всъщност не знам дали е по-евтино.... 8)
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995


Автор на темата
Jovani
 
 
Мнения: 3585
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Jovani » 16 юли 2010, 23:27

За StP като цена е 1/2 от дайнамата, тука е съизмеримо с цените в Русия - Украйна, поне хора дето могат да ми ги донесът от там ми ги обадиха. НО винаги има едно но: аз ползвах и ще продължа да ползвам най-обикновенна битумна хидроизолационна лента на битусел и флаш банд първо защото не съм роб на ракламите и марките и ефекта който се постига с едното второто или третото е един т.е цели се утежаляване на правите плоскости с цел сваляне на резонансната им честота и запушване на всички дупки и отвори с цел елиминиране на всякаква възможност от поява на акустичко късо съединение т.е. това дето се излъчва от задната страна на говотителя да остане затворено във вратата и да не се бърка това дето стига до ушите ни. И второ цената на битумната хидроизолационна лента е 1/2 от цената на StP за 1м2, а повярвайте ми отиват доста квадрати в колата - само за една врата олепване като за себе си отива 1.5м2 а има и таван и под и багажник...
Сигурно ще се намерят хора които ще ми кажят че "американски" битум с дебелина 1мм е по добър от "руски военен" битум с дебелина 1мм или какъвто и да е по народност битум с дебелина 1мм ... въпрос на вкус - вратите дрънчат еднакво :wink: и с едното, второто, третото

..::[ Редакция (Пет Юли 16, 2010 10:27 pm)

Малеее че отдавна не съм писал тука :oops: . Млако развитие по монтажа на ЦД-то в централната конзола. Разделих шаситата от панелите и им размених местата...още миналата година, но поради ред причини си слушах ОЕМ-ския Блаупукт. Междувременно се снабдих с още една централна конзола, което ми позволи да се захвана с рязане-мазане и ето какво се получи до момента:
със Каноконлит фиксирах под определен ъгъл (за да може да се вижда дисплея) в разширената дупка на мястото на пепелника скъсена метална конзола за закрепване на държачая не панела:
Изображение

Изображение

Това е идеята
Изображение

Изображение

Следва укрепване с монтасжна пяна:
Изображение

Изображение

Следва изрязване, ново пеньосване и шкурене за придаване на плавни линии и максимално доближаване до оригиналния дизайн:
Изображение

Изображение

Изображение

Добре че едно време в часовете по трудово се учеше малко шев и кройка :D - използване на стара тениска, изпъване и придаване на аеродинамични линии, мазане с полиестерна смола
Изображение

Изображение

Изображение

Сега следва :neutral: а утре на свежа глава ще изрежа излишъците и почвам със шкурене , китосване и подготовка за боя
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

CoolMaN®
 
 
Мнения: 7871
Регистриран: 03 яну 2013, 12:14
Кара: Citroen B71 DV6C (9HR) /BVM6
Местоположение: 42° 23°

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от CoolMaN® » 16 юли 2010, 23:44

Тази тема нещо съм я прескочил, но сега виждам, че на доста неща мога да се науча от нея :)

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3586
Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Citroenchev » 16 юли 2010, 23:50

Jovani къде го правиш всичко това? Ако си по Тревненския край кажи да дойда да чуя FOCAL-ите как свирят.... :D
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995


Автор на темата
Jovani
 
 
Мнения: 3585
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Jovani » 07 сеп 2010, 19:18

През изминалите почивни дни най-сетне сколасах да "метна" една изолацийка на пода. Ето как изглеждат нещата:
Почва се с откачане на акумулатора за да няма боксови удари от еърбеци и жалене на комютри. Чака се 5 минути за всеки случай, след което се почва с вадене на задните седалки, облегалките им, колани, кори - де що има. После се откачат кабелите под предните седалки и свалят самите те:
Изображение
После се маха задния пепелник, под него са двете гайки дето държат облицовката на тунела, вади се радиото, блока за климата и цялата централна конзола, маха се лоста на ръчната, централата на еърбеците и датчика за странични ускорения на ESP-тo (намира се зад ръчната). Получава се нещо такова:
Изображение
Легена на пода е цял - отнесе доста псувни понеже е заврян м/у тунела и отоплителя и кабелите под и около таблото.
Изображение
Под него има какво... нещо наречено гордо в документацията "шумоизолация". На практика представлява 1см стиропор , малко дунапрен и още нещо странно. Тази изолация поне е на две парчета -под предните и под задните крака. Под нея има нещо което би трябвало да играе ролята на виброизолация
Изображение

Изображение

Следва почистване на пода с коресилин, и лепене на виброизолация - отидоха към 4.5 м2.
Изображение

Изображение

Изображение

След олепването последва прокарване на захранващия кабел 25мм2, благо че намерих една тапа под жапката. Е трябваше да се свалят някои детайли откъм мотора:) като например чистачките (има си добра страна - смазах им втулките :wink: ):
Изображение

Изображение

Кабела е вкаран в т.н. "Змийска кожа" - нещо мязащо на ширмовка но много устойчиво на протриване:
Изображение

Изображение

Главния помощник :) бая свински опашки изряза
Изображение

Изображение

След като се прокарат и аранжират кабелите,
Изображение

се връща в обратен ред изваденото от колата

Това ако някой се чуди е дренажния маркуч на климатика:
Изображение

Между другото голяма част от винтовете се развиха на ръка без никакво усилие :shock: . Сега за ефекта: С5-ко е доста тиха кола но ефекта е че горко му на окачването :D то по принцип като седнеш на топки дупките не ги забелязваш ама сега ептен не се съобразявах. Не че гледам га скачам в дупки , но от Гоце Делчев до София през Железница - просто кеф при се че умишлено бях спрял радиото. На паветата на Борис III го няма блъскането... Абе трябва да се изпита усещането преди и след. Сега изникна друг проблем - както казва Stef сега и стъклата ще трябва да се сменят :D
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

qko_mlqko
мътеница
Мнения: 1715
Регистриран: 07 дек 2008, 14:35
Кара: Xantia 1,9TD 1995та с 8 сфери и много зъл BX 4WD 1,9D произведен незнайно кога; Honda CB600F Hornet
Местоположение: Видин / София

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от qko_mlqko » 08 сеп 2010, 03:10

Тази кола днес така ли беше на ХИТ-а? :shock:
90 YEARS OF 'CRÉATIVE TECHNOLOGIE'

" Колкото по- проходим джип караш, толкова по-далеч ходиш за трактор. "


Автор на темата
Jovani
 
 
Мнения: 3585
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Jovani » 04 ное 2010, 17:43

Малко раздвижване по проекта:
Шлейфовете между панелите и шаситата:
-от шасито на Сонито:
Изображение
-от оригиналния панел. За разпояване на куплунга заслуга има колегата Stef
Изображение

Изображение

Изображение
- прокарване на лентовия кабел под дънната платка
Изображение

Изображение
-конзолата боядисана и сглобена. Панелите на климата и оригиналното радио са в цвета на конзолата.

Изображение

Изображение

Изображение

Таблото преди :

Изображение
и сега
Изображение

Ама нали съм си малко ... забравил съм да направя единия кабел, та не можа да свирне... другата седмица ще го творя
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3586
Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Citroenchev » 04 ное 2010, 18:36

БРАВО! :evala:

не знам кога най-сетне ще се срещнем та да си побъбрим по темата...и да посъветваш естествено :wink:
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995

Потребителски аватар

Stef
 
 
Мнения: 4010
Регистриран: 26 ное 2006, 02:24
Кара: CITROEN XSARA VTS, 2.0, HDI, 90 +++ hp
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Stef » 04 ное 2010, 20:12

Става супер!

Ама многооо работа! :D

Слагаш едни слушалки (покриващи ушната мида), връзваш ги на магнета и всичко е готово ! :lol:


Автор на темата
Jovani
 
 
Мнения: 3585
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Jovani » 18 ное 2010, 22:59

Така... След една бърза смяна на малко кондензатори по аудио трасето, останах изумен какво може още да излезе от колоните. Смених прехвърлящите кондензатори по следното трасе: LPF след DAC-a -> DSP -> Level shift Amp -> Чинчове. От номинали 1мкФ/50 на 4,7мкФ/25 ELNA Silmic II (4 броя), 10мкФ/50 на 33мкФ/25 ELNA Silmic II (10 броя), 2броя 100мкФ/50 2 броя на Panasonic FM 220мкФ/25 в захранването на DAC-a и DSP-то, директно върху крачетата на операционните усилватели на LPF добавих по 47мкФ/25 ELNA Silmic II. За звука - много бас, много информативен бърз бас. В момента еквалайзерите с на нула , само лоуднеса е включен. Сцената като че ли се смъкна надолу с 10-тина сантиметра, ама в момента Фокалските твитери не са пуснати и слушам ОЕМските, но си личи че не им стига скорост :) . В очакване на доставка на 3 броя OPA2604 за LPF след DACa които ще сменят NJM4565V. Ще видим т.е. ще чуем какво ще излезе, а докато ги чакам ще довърша инсталацията
Преди:
Изображение

Изображение
След. Големите кафяви са ELNA-та
Изображение
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

dzwer
 
 
Мнения: 662
Регистриран: 18 юли 2007, 18:37
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Grand Picasso, 1.6HDi, 110hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от dzwer » 24 ное 2010, 15:00

По принцип е по-добре стойностите на разделителните кондензатори да са колкото може по-високи - от 10-22 микрофарада нагоре. Динамиката осезаемо се подобрява! Но проблема е че с високи стойности са вече смотани електролитни... А читавите са рядкост.
Бях ти споделил на последната среща на ХИТ че и аз съм замислил смяна на кондери по пътя на звука. Също е добре да махнеш Mute транзисторите и пасивните елементи около тях, ако не мислиш да я ползваш тази функция.
Скоро се сдобих с мидбаси Focal 6V1(от компонентната система Polyglass 165 V2) и определено им трябва малко повече мощност. За това ще си направя един DC-DC инвертор на 17-18 волта и с него ще захраня само крайното стъпало на плеъра ми и така ще изкопча от него някъде към 4х35 вата при изкривявания под 1%...
Но определено вратите си плачат за добра изолация, която ще направя напролет, като се затопли, че сега няма да хванат самозалепващите битумни истории.
Nothing moves you like a hydropneumatic Citroen...
Мои записи на български групи: Youtube


Автор на темата
Jovani
 
 
Мнения: 3585
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Jovani » 24 ное 2010, 16:14

Аз набодах 33мкФ на ELNA SilmicII :) , ако те не са за аудио не знам кои са :wink: ,a Black Gate няма откъде а и ако ги намеря ще си ги бодна дома. А за битумните истории има високо температурни промишлени сешоари :) стига мерак да има. Муте-то ще го ползвам и за хендс-фрито и за парктроника.
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника


DanDido
 
 
Мнения: 143
Регистриран: 20 окт 2009, 06:08
Кара: Ситроен С5 2013 2.2 HDI 204 кс
Местоположение: Дупница

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от DanDido » 24 ное 2010, 17:32

Не знам ама мойта кола ако заприлича на това на снимките съм готов да утрепам некой :) :neutral:
С уважение : Даниел Бойчев

Потребителски аватар

BGtok
 
 
Мнения: 2052
Регистриран: 02 май 2008, 21:46
Кара: Берлинго 1,9 D . C5 2.2 HDI Exclusive Avtomatik Navi ......... Xsara 1,6 16V VTS
Местоположение: София-Горубляне

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от BGtok » 24 ное 2010, 19:21

Иване, Иване ...... умора нема, само се пОти... :lol: :lol:

Евала, :evala: :aliluia: става страхотно!! :drink:
●● :citroenlo2: ·٠•● CITROEN ●•٠· :citroenlo2: ●●
Член на Club Citroen Bulgaria


Автор на темата
Jovani
 
 
Мнения: 3585
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: SQ проект в C5-II

Мнение от Jovani » 03 дек 2010, 11:00

Потя се оти сам дебел и трудно се сгъвам :D
DanDido написа:Не знам ама мойта кола ако заприлича на това на снимките съм готов да утрепам некой :) :neutral:
Що бе таблото и тавана не съм ги свалял... засега :) DanDido има един мнооого полезен ефект (освен това за което съм я разглобил) и той е че сега ВСИЧКИ болтчета, рапидки и гайки са СТЕГНАТИ за разлика от преди :shock: . Голяма част от тях ги развивах на ръка - въобще не бяха стегнати!

..::[ Редакция (Пет Дек 03, 2010 11:00 am)

Ето малко снинки къде и как е закрепено фабричното радио:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Над жабката, като използвах задния капак от един развален монитор :)

П.П. Сега като гледам, има място направо усилвател да се разположи под таблото :hmm: :skratch: ма ще трябва пак да се прави кабелна разводка.

Опънах и едни 4 мм2 кабелче от акумулатора до СД-то, че фабричната инсталация е нещо от много "рахетични" жички.
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта